czwartek, 2 maja 2013

1.Przyjaźń

Więc opowiem wam co nieco o przyjaźni..Wydaję mi się ,że ona to jedna z najważniejszych dla mnie ról w moim życiu,bez przyjaźni nie poradziła bym sobie z różnymi sprawami które przechodzę..Nie raz to jest zupełna drobnostka,a nie kiedy to poważna sprawa z którą sama sobie nie umiem poradzić ,a oni z wszystkim zawsze potrafią mi pomóc,doradzić..Żeby kogoś uznała moim przyjacielem muszę mieć do niego przede wszystkim duże zaufanie i musi wobec mnie być szczery..Mam dużo takich osób komu mogę się zwierzyć i przyjść do nich z każdą sprawą,a oni zawsze będą potrafić mi pomóc..To nazywa się prawdziwy PRZYJACIEL <3 A Wy macie kogoś takiego ?







3 komentarze:

  1. Bez przyjaciół to już nie to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń jest bardzo potrzebna, bez przyjaciół nasze życie nie byłoby tak ciekawe jak teraz <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjaciółmi nawet nuda zaczyna być ciekawa ;3

    OdpowiedzUsuń