sobota, 18 maja 2013

5.Zamulamy..

Heej..
Przepraszam,że nie pisałam dość długo nic na bloga..Ale teraz wiele rzeczy dzieje się w moim życiu..
Kurde..normalnie ,katastrofa.. Mam dość już tej zasranej szkoły..,tych wszystkich ludzi,którzy kręcą się wokół mnie i gadają na mój temat głupoty..A tak naprawdę gówno wiedzą..! 
Dziś cały dzień spędziłam w domu,nawet nie miałam ochoty nigdzie wychodzić + była straszna pogoda..
Ciągle padało i nie chciało mi się nic robić..Jednym słowem to zamulałam..
Chciałabym się oderwać od tego wszystkiego i chociaż raz zapomnieć o wszystkich moich problemach..itp.
Mam dość ciągłego bycia nieszczęśliwą..;c Sama nie wiem już,co mam ze sobą zrobić..
Mam nadzieję ,że za tydzień zapomnę o wszystkim i będę się dobrze bawiła ,bo nocka u Sandry (sandi-sandii.blogspot.com)..Wtedy może się oderwę wreszcie od tej szarej i ponurej rzeczywistości..
Hmm,na dziś to tyle..Trochę zamuliłam Was,ale nie mam o czym pisać..Nawet nie mam żadnej weny..
Za dużo problemów na głowię -.- Ehh i tyle mogę Wam powiedzieć..
Śpijcie dobrze..
Nutka na dziś *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz