niedziela, 5 maja 2013

3.Marzenia i inne..

Cześć..
Dziś chciałabym Wam powiedzieć jakie są moje marzenia i wgl. Więc jak już wiecie moim pierwszym marzeniem jest być na koncercie Justina *.* Mam nadzieję ,że będę miała okazję spełnić je w następnym roku..Kolejnym marzeniem jest wyjechać z Polski i zamieszkać za granicą ,nie wiem dokładnie gdzie bym chciała ,ale np.Paryż,albo kraje ciepłe.. Wydaję mi się,że to za parę lat spełnię,bo nic oprócz rodziny,przyjaciół mnie tu nie trzyma..Co do tych większych marzeń,mam także taką drobnostkę,od kilku dobrych lat marzył mi się mały piesek (york,shih-tzu ). Zawsze jego chciałam mieć,ale rodzice się nie zgodzili do tej pory i sądzę,że przez dłuższy czas się nie zgodzą :/ Ehh,trzeba będzie przeżyć..
A jakie są wasze marzenia ..?
Macie tu zdjęcie takiego uroczego pieska <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz